Kontaktujte nás       +420 607 310 220 (8:00-16:00 hod)      obchod@babyplay.cz

Jak reklamovat zboží / fakturu ?

Zboží, které chcete reklamovat/vrátit do 14 dní, je třeba zaslat spolu s reklamačním protokolem na naši adresu :

Alena Šeflová
Týnecká 687
33214 Chotěšov

Reklamační protokol je ke stažení ZDE: REKLAMAČNÍ PROTOKOL

K reklamovanému nebo vrácenému zboží přiložte, prosím, kopii Vaší faktury. Prosíme o vyplnění reklamačního protokolu v příloze (možno elektronicky a zaslat zpět na email, či vytisknout a dovyplnit a přiložit do balíčku), kam napíšete závady/důvod proč zboží vracíte (např. vrácení v zákonné lhůtě 14 dní) a způsob vyřízení reklamace (výměna, vrácení peněz).

Doporučujeme napsat vždy i číslo účtu, na které budeme peníze vracet za vyreklamované/vrácené zboží, v případě, že výrobek již nebude skladem, nebo nepůjde opravit či vyměnit. Urychlíte tím způsob vyřízení Vašeho požadavku.

Máte špatně vyplněnou hlavičku faktury pro svou firmu?

Napište nám na email obchod@babyplay.cz číslo Vaší faktury a tvar správného znění hlavičky faktury a my Vám jej opravíme a zašleme scan faktury zpět.

Reklamace vyřizuje:

Alena Šeflová
email: obchod@babyplay.cz